حرفای طولانی به درد نخورم

   سفر تموم شده...اومدم که بنویسم. دلم میخواد کلی حرف بزنم...حرفایی که نوشتنشون آسونتره...

   امشب ۱۵ شهریوره.جدّا مسخرس! تابستون امسال از همه تابستونای زندگیم کوتاه تر بود. انگار از سال تحصیلی قبل فقط چند روز می گذره...نه ۳ ماه. حوصله مدرسه ندارم. واقعا ندارم. شاید تو هیچ تابستونی این همه واسه مدرسه بی حوصله نبودم...حتی نمی تونم واسه رسیدن به تابستون بعد امیدوار باشم! آخه تابستون بعد،خود جهنمه! سالی که باید واسه کنکور آماده شد...وای...و حتی شاید از نظر دما هم خود جهنم باشه! امسال که هوا چیزی از جهنم کم نداشت.

   یه چیزی وجود داره...یه چیزی تو محیط...شایدم نشه گفت یه چیزی؛چون یه جورایی همه چیزه...همه چیز...به نظر غم انگیز میاد...نمی دونم این چه وجودیه که تقریبا تو همه چی احساسش می کنم...غم...و یه سوال دارم: این غم،قراره بمونه؟

   یه چیز مسخره جدیدا درونم پیدا شده! خیلی مسخره و شاید نگران کننده...عجله از وجودم فرار کرده!شاید فکر کنین خوبه،ولی این دیگه از حد گذشته و داره دردسر ساز میشه...اصلا عجله ای در کار نیست!یعنی حتی وقتایی که می دونم دیر شده،یا وقت کم دارم،نمی تونم عجله کنم!میگم یه وقت...نکنه این از آثار صبر فوق طبیعی باشه...؟

   مسافرت!چقدرررر بد بود! البته به جز قسمت آخرش...قرار بود برم دریا...دریای خوبم...ولی فقط یه شب رفتم پیشش...اونم نه توش! با دو نفر دیگه،که از یکیشون واقعا خوشم نمیاد!...اینم از دریا!...راستی...اون مَرده رو یادته...که یه چیزایی تو ساحل می فروخت؟واضح ترین خاطره ی اون شب! مردی که یه چیزی شبیه تل پروانه ای رو سرش گذاشته بود،که توش چراغ داشت و رنگ عوض می کرد...خودشو مدل کرده بود...

   دلم یه لباس میخواد...یه لباس سرخ...با طرحای بی معنی و درهم برهم زرد و نارنجی...در واقع میخوام یه آتیش باشه که آدم بپوشدش!پشت دامنش بلند باشه...خیلی...مثل بعضی از لباس عروسا (شایدم همشون؛دقت نکردم)...هروقت راه میرم،کشیده بشه رو زمین... :)...

و آخرین حرفم:

   کوچه های پاییزی...احساسشون می کنم...پررنگ و واضح...انتظارشونو با تمام وجود احساس می کنم...منتظر من و تو هستن...منتظر قدمامون... انتظارشون پر از اضطراب و شوقه...می تپن...باقدرت...نامرتب...فقط تو می دونی چطوری می تپن...مثل قلب من...فقط تو می دونی تپش قلبم چطوریه...قلبم و قلب کوچه های پاییزی...منتظرن...دیگه چیزی نمونده...کوله بارتو بردار...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 15 شهريور 1393 | 1:40 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.